środa, 23 września 2015

Komunikat z ostatniej chwili

 
Długo mnie tu nie było.... Aż wstyd się tutaj pokazywać. Niemniej jednak nie łudźcie się kochane mróweczki, że zapomniałam o tym opowiadanku, co to to nie! Cały czas chodziło mi gdzieś tam po głowie, a moje wewnętrzne "ja" krzyczało "Spinaj poślady kobito i bierz się za dokończenie tej nieszczęsnej historii!".
A więc po długim  u r l o p i e - trochę ode mnie odpoczęłyście kochaniutkie - pytam się ja pełna zaparcia i nadziei:  Czy ktokolwiek tutaj jeszcze pozostał?
Prosiłabym o odpowiedź, jakiś zalążek informacji, iż jednak wytrwał ktoś tu przy życiu i cierpliwie oczekuje dalszej części historii. Tak wiec... Czekam moje kochane. 

27 komentarzy:

  1. Świetnie, że wracasz, czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduje że jestem i czekam :d

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem i zamierzam zostać do końca :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, ja ciągle jestem i czekam na nowy! Bardzo lubię twoje opowiadanie i jestem ciekawa, jak je dalej poprowadzisz :)
    Pzdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. TAK! Oczywiście że tak kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem i czekam na kolejne wspaniałe rozdziały :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że pozostał. Czekamy na ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żartujesz??? Jak mogłabym opuścić tak cudowny blok jak ten?? Cieszę się, że wróciłaś do żywych. Ze zniecierpliwieniem czekam na rozdział. Mam nadzieję, że on szybko nadejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcialabym zebys wszustkoe swoje blogi dokonczyla jestes cudowna :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcialabym zebys wszustkoe swoje blogi dokonczyla jestes cudowna :**

    OdpowiedzUsuń
  12. tak!
    chcemy powrotu! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem za! :)
    Chodź widzę, że chyba znów zmieniłaś zdanie :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam od samego początku twojego długieeeeeeego urlopiku. Dawaj next. Nie mów, że ta historia jest monotonna bo tak naprawdę jest ciekawa. Dużo się w niej dzieje. To, że pojawi się jakiś hejt to nie oznacza końca świata. Z niecierpliwością czekam na następny rozdział. Życzę weny! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka. Jestem tu nowa i mam nadzieję że będziesz kontynuować opowiadanie :D masz talent dziewczyno i nie zmarnuj tego :) życzę powodzenia i weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekamy z niecierpliwością ❤😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Ona - zwykła dziewczyna, przyjechała do ciotki na wakacje. Pojechała zwiedzać piękny Londyn, miasto jej marzeń. Niefortunnie wpadła na blondyna o pięknych niebieskich oczach.
    On - irlandczyk, śpiewa w najpopularniejszym boysbandzie na świecie. Przechodząc po ulicach miasta wpada na niego pewna dziewczyna.
    Oni - spędzają ze sobą cały dzień a później kolejne, niestety to co się wydarzy po kilku tygodniach nie jest ich spełnieniem marzeń.
    http://zwykla-dziewczyna-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ! Zaczęłam od niedawna czytać fanfiction o one direction no i jakoś ,tak wyszło ,że trafiłam na Twojego bloga ! Dosłownie go pokochałam ! Tak,tak ,tak ...pokochałam ,tak bardzo ,że aż siedziałam do 02:30 w nocy czytając go ...a na następny dzień do szkoły ,ale i tak sądzę ,że BYŁO WARTO ! Bardzo podoba mi się fabuła.wszystko co stworzyłaś mimo ,tego ,że widzę ,że nie zawsze byłaś zadowolona z efektów swojej genialnej pracy ! Jest mi bardzo smutno bo zawsze gdy czytam już jakieś fanfiction jest już kilka rozdział napisanych i mogę je sobie przewijać i rozkoszować się historią. Ale przychodzą te jakże dramatyczne monenty kiedy nie ma nic dalej ,a człowieka zrzera z ciekawości ! Mam nadzieję ,że dokończysz tą cudowną historię ,nie poddasz się i dodasz coś w najbliższym czasie ! No i oczywiście ,nie mogę się doczekać czy Riv będzie z Zaynem? Oby ,oby ,oby TAAAAAK !!! :D xd /pozdrawiam Twoja nowa i zniecirpliwiona fanka -Julcixx ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam kiedyś twojego bloga (2013/2014) i tak mi się spodobał że zapisałam sobie adres jak zobaczyłam że robisz sobie przerwę żeby tu wrócić i jestem. Wiem że minęło dużo czasu ale mam nadzieję że dokończysz go kiedyś. Jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam również do siebie ;)
    http://fame-is-not-important-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń